- Merijo se skupna gibalna količina in skupna energija vozičkov, ki trčijo elastično in neelastično. Vrednosti pred in po trkih se primerjajo, da se potrdi, da se gibalna količina v vseh trkih ohranja, energija pa se ohranja le pri elastičnih trkih.
- Elastični in neelastični trčaji se izvajajo z dvema dinamičnima vozičkoma različnih mas. Magnetni blažilniki se uporabljajo pri elastičnem trku, Velcro blažilniki pa pri popolnoma neelastičnem trku. V obeh primerih se gibalna količina ohranja.
- Hitrosti vozičkov se beležijo z uporabo kodirnikov znotraj pametnih vozičkov. Za vsak voziček se pridobi graf hitrosti v realnem času proti času, ki jasno prikazuje, kdaj je prišlo do trka. To omogoča študentu, da določi hitrosti vozičkov tik pred in po trku.
- Proučuje se tudi kinetična energija pred in po trku. Kinetična energija se pri neelastičnih trkih ne ohranja. Prav tako se pokaže, da kinetična energija med elastičnim trkom začasno zmanjša, potem pa po trku vrne na prvotno vrednost.
- Prednost PASCO: Velikost in smer hitrosti vsakega vozička se med trkom neprekinjeno beleži, kar odpravlja problem pri starejših metodah postavljanja fotocelic preveč blizu ali predaleč od točke trčenja.
Besedilo je strojno prevedeno.
- komplet EX-5510C
- 2x Masa vozička (Set 2) (ME-6757A)
- 1x Pametni voziček (Rdeč) (ME-1240)
- 1x Pametni voziček (Modri) (ME-1241)
- 2x Končni zastoj za dinamično stezo (2 paketa) (ME-8971)
- 2x Noge za dinamično stezo (Par) (ME-8972)
- 1x Aluminijasta dinamična steza, 1.2 m (ME-9493)
- 1x Adapter za pritrditev palice na pametni voziček (ME-1244)
Besedilo je strojno prevedeno.
Naziv: EX-5510C
Proizvajalec: N/A
Uvoznik: MICOM ELECTRONICS d.o.o.
Država porekla: N/A